צור קשר
×

לקבלת ייעוץ מקצועי

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

    מטבעות דיגיטליים (קריפטו) נבדלים ממטבעות מסורתיים בכך שהם אינם כפופים לפיקוח ולניהול של מדינה ספציפית. המערכת הפיננסית שלהם מבוססת על טכנולוגיית בלוקצ'יין, ללא מעורבות ישירה של גוף ממשלתי. המסחר במטבעות דיגיטליים הפך למקובל בקרב משקיעים פרטיים ועסקיים כאחד. עם זאת, רבים אינם מודעים לחובה לדווח על החזקות במטבעות דיגיטליים כנכס בדוחות המוגשים לרשות המיסים ולצורך בתיעוד עסקאות במטבעות אלה. אי-עמידה בדרישות אלו עלולה להוביל לבעיות משפטיות מול רשויות המס. עבודה עם עורך דין קריפטו, המתמחה במטבעות דיגיטליים, לצד יועצי מס ורואי חשבון בעלי מומחיות בתחום, יכולה לסייע בהתנהלות נכונה וחוקית מתחילת הפעילות במסחר בקריפטו.

     

    עורך דין קריפטו והחקיקה הקשורה למטבעות דיגיטליים

    ככל שהשימוש במטבעות דיגיטליים מתרחב, כך גם מתפתחות הרגולציות המוטלות על המסחר בהם במדינות שונות. תהליך זה עדיין מתגבש לקראת הסדרה מקיפה. מבחינה חוקית, המדינות שואפות להחיל על המסחר בקריפטו הוראות דומות לאלו החלות על פעילות פיננסית מסורתית, כולל חקיקה למניעת הלבנת הון ומימון טרור. ללא הבנה מספקת של הדרישות החוקיות, סוחרים עלולים למצוא עצמם בסיכון לעבירות כגון העלמת מס או הלבנת הון בגין הכנסות לא מדווחות ממסחר במטבעות דיגיטליים. במקרה של סיבוך משפטי הקשור למסחר בקריפטו, פנייה אל עורך דין קריפטו, המתמחה בתחום זה היא צעד מומלץ.

    עורך דין קריפטו

    התייעצו עם עורך דין קריפטו כיצד להימנע מבעיות משפטיות במסחר בקריפטו

    עם התפתחות הרגולציה בתחום המטבעות הדיגיטליים, התגבשה גם החובה להצהיר על החזקות במטבעות אלו כנכסים פיננסיים ולשלם מס על רווחים מעסקאות בהם. כדי למנוע בעיות משפטיות, מומלץ לפעול בשקיפות ובהתאם לחוק מתחילת הפעילות במסחר בקריפטו. פנייה לרואה חשבון המתמחה בתחום יכולה לסייע בהדרכה, ליווי ומציאת דרכים חוקיות למיטוב המיסוי על רווחים ממסחר במטבעות דיגיטליים.

    משרד ראיית החשבון והייעוץ הפיננסי, אבירד יועצים פיננסיים, מתמחה בנושא המטבעות הדיגיטליים והמסחר הווירטואלי. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עמנו לקבלת ייעוץ מקצועי בתחום זה.

    לקבלת ייעוץ מקצועי

    מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אולי גם יעניין אותך

      post-image
      פרה רולינג (Pre Ruling) 

      צפויים לבצע עסקה ומבקשים לברר מהו המס הצפוי שתשלמו עבורה? הליך פרה רולינג (Pre Ruling)...

      קרא עוד >>
      post-image
      עורך דין מיסים

      לאור מקרים רבים של העלמות מס בשנים האחרונות, המדינה שמה דגש רב על אכיפת חוקי...

      קרא עוד >>
      post-image
      מיסוי קריפטו ומטבעות דיגיטליים

      מיסוי קריפטו בישראל - אתגרים והזדמנויות בעידן הדיגיטלי מטבעות וירטואליים / מטבעות דיגיטליים / מטבעות קריפטוגרפיים,...

      קרא עוד >>
      דילוג לתוכן