צור קשר
×

לקבלת ייעוץ מקצועי

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

    בעלי עסקים קטנים הפועלים עם לקוחות בתוך גבולות הארץ יכולים להסתמך על רואה חשבון מיומן, בידיעה שינהל את ענייני המס שלהם באופן מקצועי ומוקפד, תוך מיצוי מרבי של זכויותיהם. מטרת העבודה עם רואה החשבון היא לסייע לבעלי העסקים להסדיר את חובותיהם כלפי רשויות המס והמדינה בצורה היעילה ביותר עבורם. עם זאת, כאשר העסק מתרחב מעבר לגבולות המדינה וצובר נכסים, עסקאות והכנסות בחו"ל, סוגיית המיסוי נעשית מורכבת מדי לטיפול על ידי רואה חשבון רגיל ומצריכה עבודה עם רואה חשבון מיסוי בינלאומי, הבקיא בחוקי המיסוי הנוגעים לפעילות עם מדינות אחרות. משרד רואי החשבון אבירד יועצים פיננסיים מטפל בתיקי מיסוי מורכבים בעזרת ניסיון רב שנים בתחום ומסייע ללקוחותיו לנהל את ענייני המס שלהם בהתאם לחוקי המיסוי הבינלאומי.

     

    יתרונות בעבודה עם רואה חשבון מיסוי בינלאומי

    בשונה מרואה חשבון רגיל, רואה חשבון מיסוי בינלאומי בקיא באופן מעמיק בחוקי המס במדינות שונות ובתקנות המס הנוגעות לישראלים העובדים עם אותן מדינות. רואה חשבון מסוג זה מכיר היטב את התקנות, החוקים והאמנות שיסייעו לכם להסדיר את ענייני המיסוי שלכם בכל מדינה הרלוונטית לפעילותכם העסקית. עבודה עם רואה חשבון מומחה במיסוי בינלאומי מאפשרת לבעלי עסקים הפועלים במדינות אחרות לקבל ייעוץ מקיף להסדרת חובות המס שלהם, באופן שיאפשר להם לשלם את סכומי המס הנמוכים ביותר המותרים על פי חוק ויאפשר להם להמשיך ולסחור עם מדינות מחוץ לגבולות ישראל בצורה חוקית ויעילה.

    רואה חשבון מיסוי בינלאומי

    עקרונות המיסוי הבינלאומי

    חוקי המס בישראל מחייבים מיסוי על כל הכנסה של תושב המדינה, גם אם מקורה מחוץ לישראל. עם זאת, כאשר מדובר באזרחים בעלי אזרחות נוספת או באזרחים שמבצעים עסקאות מחוץ לישראל, עלול להיווצר מצב בו בעל העסק נדרש לשלם מס על הכנסתו ליותר ממדינה אחת. עבור מצבים כאלה התפתח תחום המיסוי הבינלאומי, בו מתמחה רואה חשבון מיסוי בינלאומי. מטרתו של המיסוי הבינלאומי היא למנוע כפל מס מהנישומים, על מנת להגביר את כדאיות עסקאות החוץ לאזרח וכן למדינה ולכלכלתה. מדובר במערכת של חוקים ואמנות בינלאומיות המסדירות את חבות המס הבינלאומית באופן שיבטיח שכל הכנסה תחויב במס על ידי רשות מס אחת בלבד.

    לפרטים נוספים והתייעצות מקצועית, מוזמנים לפנות אל משרד רואי החשבון אבירד יועצים פיננסיים. חייגו כעת למידע נוסף 050-3001818

     

    לקבלת ייעוץ מקצועי

    מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אולי גם יעניין אותך

      post-image
      עורך דין קריפטו

      מטבעות דיגיטליים (קריפטו) נבדלים ממטבעות מסורתיים בכך שהם אינם כפופים לפיקוח ולניהול של מדינה ספציפית....

      קרא עוד >>
      post-image
      ייעוץ מס בינלאומי

      עם התפתחות הגלובליזציה והידוק הקשרים הכלכליים של ישראל עם מדינות אחרות, יותר ויותר עסקים ישראליים...

      קרא עוד >>
      post-image
      מיסוי קריפטו ומטבעות דיגיטליים

      מיסוי קריפטו בישראל - אתגרים והזדמנויות בעידן הדיגיטלי מטבעות וירטואליים / מטבעות דיגיטליים / מטבעות קריפטוגרפיים,...

      קרא עוד >>
      דילוג לתוכן