צור קשר
×

לקבלת ייעוץ מקצועי

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

    צפויים לבצע עסקה ומבקשים לברר מהו המס הצפוי שתשלמו עבורה? הליך פרה רולינג (Pre Ruling) או החלטת מיסוי מקדמית ניתן על ידי רשות המיסים במטרה להקל על הנישום בקבלת החלטות. נתוני מיסוי משפיעים על כדאיות של עסקאות והליך פרה רולינג מאפשר לכם לדעת מראש מה יהיו השלכות המס בכל עסקה. שימוש נכון בהליך Pre Ruling מפחית את חוסר הוודאות ומסייע בקבלת החלטות מושכלות יותר בנוגע לעסקאות. כאשר אתם יודעים מראש מהו גובה המס שיהיה עליכם לשלם עבור העסקה, קל יותר לקבל החלטה מבוססת ולכלול בתקציב את תשלום המס.

    משרד רואי חשבון אבירד יועצים פיננסים מוכר כמשרד מקצועי ומוביל. צוות המשרד מורכב מרואי חשבון ויועצים פיננסיים בכירים המכירים היטב את תקנות המס ואת מערכת המיסוי, כך שיוכלו לסייע בהיערכות מקדימה עבור כל עסקה חשובה.

    כיצד מתבצע הליך פרה רולינג?

    הליך הפרה רולינג בישראל מורכב בשל מורכבות מערכת המיסוי. נדרשת מעורבות של אנשי מקצוע מנוסים לביצוע הניתוח ובחינת כל ההיבטים של העסקה. בקשות פרה רולינג יש להגיש לרשות המיסים באמצעות הפורטל המקוון. הגשת הבקשה בליווי של רואה חשבון או יועץ מס מגדילה את סיכויי ההצלחה. על הבקשה לכלול פרטים מלאים, נימוקים ועובדות אודות העסקה במטרה לאפשר לפקיד השומה לקבל החלטה מושכלת.

    החלטת המיסוי המקדמית מחייבת את רשות המיסים, אלא אם מתגלה מצב של מסירת פרטים שגויים, החסרת פרטים מהותיים, או שינוי מהותי בנסיבות. יש לציין כי ההחלטה אינה מחייבת את בית המשפט.

    Pre Ruling

    מתי אפשר וכדאי להגיש בקשת  Pre Ruling ?

    בקשת פרה רולינג ניתן להגיש טרם ביצוע העסקה, במהלכה, או לאחר השלמתה. יש להקפיד על הגשת הבקשה טרם המועד הקבוע בחוק להגשת הדוח. במקרה של בקשת מיסוי מקדמי הקשורה למיסוי מקרקעין או מע"מ, נדרש להגיש את הבקשה טרם ביצוע העסקה.

    חשוב לציין כי במקרים רבים, חוות דעת של מומחה (יועץ פיננסי / רואה חשבון) עשויה להספיק ואף להיות עדיפה עבור תכנון מס. בקשות להחלטות מיסוי מקדמיות נפוצות בעיקר בקרב תאגידים, חברות היי-טק גדולות, ארגונים בינלאומיים ועסקים גדולים.

    זקוקים לתכנון מס? מעוניינים לבחון כדאיות של הליך מיסוי מקדמי? משרד רואי החשבון אבירד יועצים פיננסים זמין עבורכם. צרו קשר לתיאום פגישת התייעצות.

    חייגו כעת למידע נוסף 050-3001818

     

    לקבלת ייעוץ מקצועי

    מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אולי גם יעניין אותך

      post-image
      עורך דין מע"מ

      עו"ד מע"מ תקנות מס ערך מוסף (מע"מ) הן מורכבות ועשויות להיות מבלבלות עבור רוב בעלי העסקים...

      קרא עוד >>
      post-image
      מיסוי בינלאומי

      מיסוי בינלאומי - מורכבות, אתגרים והזדמנויות בעידן הגלובליזציה המואצת, שבו גבולות גיאוגרפיים הופכים יותר ויותר למטושטשים,...

      קרא עוד >>
      post-image
      עורך דין קריפטו

      מטבעות דיגיטליים (קריפטו) נבדלים ממטבעות מסורתיים בכך שהם אינם כפופים לפיקוח ולניהול של מדינה ספציפית....

      קרא עוד >>
      דילוג לתוכן