צור קשר
×

לקבלת ייעוץ מקצועי

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

    כל מדינה בעולם קובעת את תקנות המס שלה, אך גם כפופה לאמנות מס בינלאומיות. התייעצות עם רואה חשבון המתמחה במיסוי בינלאומי היא המפתח לחישובי מס נכונים, חוקיים ויעילים. משרד רואי חשבון המתמחה במיסוי לרוב יעבוד בשיתוף פעולה עם עורך דין מיסוי בינלאומי. השילוב בין התמחות בצד הפיננסי והמשפטי מבטיח לכם את ההתנהלות המיטבית בנושא מורכב זה. משרד רואי חשבון אבירד יועצים פיננסים מבצע עבור משקיעים חישובי מס בינלאומי תוך התחשבות בחוקי המס של ישראל ושל המדינה הזרה. בקיאות באמנות המס הבינלאומיות מאפשרת מציאת דרכים חוקיות לאופטימיזציה של תשלומי המס.  חייגו כעת למידע נוסף 050-3001818

    עורך דין מיסוי בינלאומי: שינויים בחוק המס הישראלי והשלכותיהם

    עד שנת 2003, החוק בישראל קבע חובת תשלום מס עבור כל הכנסה שהופקה בשטח מדינת ישראל. כל תושב חוץ או תושב ישראל חויב בתשלום מס עבור ההכנסות שהפיק בישראל. בשנת 2003 חל שינוי בשיטת המיסוי, כאשר ישראל אימצה את שיטת המיסוי הפרסונלית המקובלת במדינות רבות. החל משנה זו, כל תושב ישראל מחויב בדיווח מלא על כל הכנסותיו בארץ ובחו"ל והחוק קובע חובת תשלום מס גם עבור הכנסות שהופקו בחו"ל. תושבי חוץ מחויבים לשלם בישראל מס רק עבור הכנסות שנוצרו בשטח ישראל.

    שינויים אלו הביאו לכך שישנם בעלי עסקים, החל מיחידים ועד חברות גדולות, שעלולים להתנהל בטעות לפי החוק הישן. פנייה אל עורך דין מיסוי בינלאומי יכולה לסייע בהבהרת המצב החוקי העדכני. עורך הדין יכול גם לסייע במקרים של חשד להעלמת מס בשל פעילות עסקית בינלאומית וללוות אתכם במקרה של פתיחת חקירה או נקיטת הליכים משפטיים.

    עו"ד מיסוי בינלאומי

    עו"ד מיסוי בינלאומי יסייע במניעת כפל מס במיסוי בינלאומי

    מטרתן של אמנות מס בינלאומיות היא למנוע תשלום כפל מס בעקבות פעילות עסקית בינלאומית. אם הוגשה נגדכם תביעה בגין עבירת מס שמקורה בהכנסה מחו"ל ושילמתם מס במדינה בה הופקה ההכנסה, חשוב לפנות בהקדם למשרד רואי חשבון המתמחה במיסוי בינלאומי ובמידת הצורך גם למומחה משפטי בתחום.

    משרד אבירד יועצים פיננסיים מתמחה במיסוי, משפט מסחרי ועבירות כלכליות. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר להתייעצות עם רואי חשבון מנוסים ובמידת הצורך גם עם מומחים משפטיים בתחום המיסוי הבינלאומי. חייגו כעת למידע נוסף 050-3001818

     

    לקבלת ייעוץ מקצועי

    מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אולי גם יעניין אותך

      post-image
      רואה חשבון קריפטו

      עם התקדמות העידן הדיגיטלי, נכנס לחיינו גם המסחר במטבעות דיגיטליים, המכונה קריפטו. בעקבות ההצלחה המשמעותית...

      קרא עוד >>
      post-image
      עורך דין מע"מ

      עו"ד מע"מ תקנות מס ערך מוסף (מע"מ) הן מורכבות ועשויות להיות מבלבלות עבור רוב בעלי העסקים...

      קרא עוד >>
      post-image
      ניתוק תושבות מס הכנסה

      מס הכנסה חל על כל תושב במדינת ישראל והתשלום שלו הוא חלק מחובותיו הבסיסיות. מדובר...

      קרא עוד >>
      דילוג לתוכן