צור קשר
×

לקבלת ייעוץ מקצועי

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

    אזרחי ישראל נדרשים על פי חוק לדווח על הכנסותיהם באופן מדויק ולהגיש הצהרות אמת לרשות המיסים. נישומים אשר אינם מדווחים על הכנסותיהם או מגישים דיווחים שגויים, עלולים להיחשב כמבצעי עבירות מס, המוגדרות כעבירות פליליות. במקרים אלו, רשויות המס עשויות לנקוט בהליכים פליליים, שעלולים להסתיים בהגשת כתב אישום והרשעה. כדי להימנע ממצבים אלה, הכוללים חקירות, הליכים משפטיים ואף עונשי מאסר, קיימת אפשרות לתקן דיווחים בדיעבד באמצעות הליך הנקרא "גילוי מרצון". עורך דין גילוי מרצון הוא הגורם המקצועי המתאים ביותר להסביר את השלכות הצעד ולהנחות כיצד לבצע אותו באופן המיטבי.

    מהו הליך גילוי מרצון ומה תפקידו של עורך דין גילוי מרצון?

    גילוי מרצון הוא הליך שמציעות רשויות המס בישראל, המאפשר לנישומים לתקן דיווחים שגויים או חסרים. בשנת 2005, פרסמה רשות המיסים את נוהל גילוי מרצון, שמטרתו לעודד נישומים לתקן דיווחים לא מדויקים או כוזבים. עורך דין גילוי מרצון יכול להסביר כי הרציונל מאחורי הנוהל הוא לאפשר לנישומים – יחידים, בעלי עסקים או בעלי תפקידים בתאגידים – להימנע מהליכים פליליים. הליך זה מועיל הן לנישום והן למדינה, שחוסכת משאבים בהליכים פליליים. עורך דין גילוי מרצון יכול לייעץ לגבי האפשרות להגיש בקשה לגילוי מרצון על עבירות מס שבוצעו בארץ או בחו"ל, כאשר ההליך מתייחס לעבירות מס מהותיות ולא לעבירות טכניות.

    עו"ד גילוי מרצון

    חשיבות בחירת עורך דין גילוי מרצון

    הליך גילוי מרצון חייב להתבצע באופן יזום מצד הנישום ולפני תחילתה של חקירה רשמית. עורך דין גילוי מרצון מכיר את הקריטריונים המדויקים לביצוע ההליך ויכול לסייע בבדיקת הזכאות ובאופן ביצועו המיטבי. בחירת עורך דין גילוי מרצון מקצועי ומנוסה היא קריטית להצלחת ההליך, שכן הוא יכול להוביל את הנישום בדרך בטוחה ולהעניק ייצוג הולם לאורך כל התהליך.

    עורך דין גילוי מרצון יכול לסייע במספר היבטים חשובים:

    1. בדיקת התאמת המקרה להליך גילוי מרצון
    2. הכנת הבקשה והמסמכים הנדרשים
    3. ניהול המשא ומתן מול רשויות המס
    4. ייצוג הלקוח בכל שלבי ההליך
    5. מזעור הסיכונים והשלכות המס

    משרד אבירד יועצים פיננסיים, המתמחה במיסוי, מציע שירותים מקיפים בתחום הגילוי מרצון. המשרד עובד בשיתוף פעולה עם עורכי דין גילוי מרצון מומחים, המספקים ליווי וייצוג מלא בהיבט המשפטי של ההליך. לייעוץ מקצועי בנושא גילוי מרצון והפניה לעורך דין גילוי מרצון מנוסה, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם משרד אבירד יועצים פיננסיים. חייגו כעת למידע נוסף 050-3001818

     

    לקבלת ייעוץ מקצועי

    מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

      אולי גם יעניין אותך

      post-image
      פרה רולינג (Pre Ruling) 

      צפויים לבצע עסקה ומבקשים לברר מהו המס הצפוי שתשלמו עבורה? הליך פרה רולינג (Pre Ruling)...

      קרא עוד >>
      post-image
      תכנוני מס מתקדמים

      קרא עוד >>
      post-image
      דיווח לרשויות המס

      דיווח לרשויות המס היא אחת מחובותיו הבסיסיות של בעל עסק. על פי דיווח זה, המתקיים...

      קרא עוד >>
      דילוג לתוכן